SADAT, Kılıçdaroğlu Reklamından Memnun: “1500 TL’ye İyi PR”
Seçim güvenliğini tehdit ettiği öne sürülen SADAT’ın yöneticisi, CHP lideri Kılıçdaroğlu’nun TV100’deki programına verdiği reklamın bilinçli bir çaba olduğunu söyledi.
Uluslararası Savunma Danışmanlık Şirketi (SADAT) CEO’su Melih Tanrıverdi, Kılıçdaroğlu’nun TV100’de yayınlandığı sırada verilen reklamı savundu.
Tanrıverdi, “Reklam departmanımız 1.500 TL’lik reklam vererek bu reytingi iyi bir PR çalışmasına dönüştürdü. Tebrikler. Aslında ben Halk TV mi Tele 1 mi istemiştim ama Kılıçdaroğlu reytingleri düşük olduğu için TV 100’ü tercih etti.”
Tanrıverdi, söz konusu olayın planlı olduğunu söylerken, TV100 zamanlamanın reklam departmanının ‘siyasi cehaletinden’ kaynaklandığını savundu.
Öte yandan organize hata örgütünün başı Alaattin Çakıcı ile SADAT’ın reklamını yapan TV100’ün işvereni Necat Gülseven’in ‘arkadaş’ olduğu belirtiliyor.